2. Tekniska problem

Uppfyller din miljö SwipeCares systemkrav?

Har du en uppdaterad webläsare med korrekt NetID application för login?

Vi har testat SwipeCare på:
– Webläsare: Chrome & Firefox
– Login med: NetID Access 7.0.3+

Observera att NetID Access inte är samma som den NetID Enterprise du använder för att logga in på TakeCare.
NetID Access har en annan symbolfärg (blå) än NetID Enterprise (röd). Kolla vad du ser längst ned på din datorskärm.
Hör av dig till din IT support om du behöver hjälp med NetiD Access installation.

Kontakta din IT-support

Ange om det är vårdgivarportalen eller patientportalen du har problem med
Notera ev. felmeddelanden.

Skicka gärna med en bild på ditt problem, tex på något av nedan sätt:
– Använd skärmklipparen för att skapa en bild om du vet hur man gör det.
Ta med från övre vänstra hörnet med webadress ned till och med datorklockan i nedre högra hörnet.
– Använd PrintScreen (PrtSc) om du vet hur man gör det på din dator
– Fota hela skärmen med din mobil.